Blog

Ízületi gyulladása van? - A Pilates gyakorlatok enyhíthetik negatív hatásait

2020.07.08.

Pilates olyan, mint egy vadonatúj nyelv tanítása - a testnek. Időbe telik, hogy megértsük, de megéri a ráfordított idő és az erőfeszítés.

Ez a speciális testgyakorlás egyéb számtalan jótékony hatása mellett az arthritis tüneteit - mint a fájdalom, a mozgáskorlátozottság és a deformitás - is elfogadhatóbbá teheti, így megváltoztathatja a páciens viszonyát a testéhez és az életéhez. Erősebbé válhat, mozgékonyabb, aktívabb lehet és a betegség következményeit is ritkábban érezheti. A gerinc és az ízületek stabilizálására irányuló rendszeres mozgással átalakul a páciens fájdalommal és a betegséggel való kapcsolata.

A megfelelő légzéstechnika minden Pilates gyakorlat rendkívül fontos része, melynek elsajátítása némi megszokást igényel. A légzés elősegíti az elme fókuszálását, a vér oxigénellátását, a mélyizmok aktiválását és az izmok ellazítását.

Ha össze tudjuk kapcsolni az elmét és a testet, akkor szó szerint megváltoztathatjuk az idegpályáinkat, és ezzel mozgáskultúránkat is, hiszen a módszer kiválóan segíti a harmonikus testtudat kialakítását.

Tekintse meg szolgáltatásunkat, amelyet elsősorban a módszerrel ismerkedők számára javasoljuk!

Vissza a bloghoz

Szolgáltatásunk

Pilates kezelés

A Pilates módszer a test komplex szemléletét, vizsgálatát és a panaszok komplex kezelését tartja
fontosnak, figyelembe véve azt, hogy ami testünkben történik, tükröződik az agyunkban és fordítva.
A testünket ért hatások következtében kialakult elmozdulásokat oldja és közelíti testünk egyensúlyát
a tökéletes irányba, melyben nagy szerepet kapnak a gerinc stabilizáló mélyizmok, illetve a speciális
légzéstechnika. 

Részletek
Zavarja Önt a pára szemüveg- és maszkviselés közben? –válasszon páramentes szemüveglencsét!

Mindennapjainkban a koronavírus elleni védekezéshez nélkülözhetetlen az arcmaszk, hiszen viselése alapvető fontosságú a járvány terjedésének visszaszorításában. A szemüveget viselők helyzetét viszont nagyban megnehezíti az a kellemetlenség, hogy lencséjük folyamatosan bepárásodik.

Tudatos futás – mit jelent és hogyan alkalmazhatjuk előnyeit?

Amikor tudatos futásról beszélünk, lelkileg kapcsolódunk a pillanathoz, és eltávolítjuk azokat a zavaró tényezőket, amelyek a múlt vagy a jövő kapcsán juthatnak eszünkbe.

Én-hatékonyság – működő megküzdési stratégia testi fájdalomra!

Fájdalmaink megélésében a lelki tényezők meghatározó szerepet játszanak: gondolkodásunk, múltbeli tapasztalataink képesek erőteljes hatást gyakorolni közérzetünkre.